Besatt

Jag tror att jag har blivit besatt av att promenera... Jag går nu flera promenader per dag =) I går gick jag tre långpromenader och det känns verkligen i vaden, den har blivit stenhård!!! Men det ger väldigt mycket också... särskilt när man går förbi vattenfallet, man stannar till, blundar och lyssnar på vattnet som rasar ner & man känner verkligen hur alla bekymmer rinner av en. Man står och njuter en stund för att sedan komma tillbaka till verkligheten igen. TERAPI kallas det =)
Eller snabbmeditation kanske.
Det är synd att bekymmren kommer tillbaka... det hade kvittat precis.
Men snart kommer det förhoppningsvis en ljusning.
Det hade varit kul att väga sig igen MEN feg som jag är så väntar jag ett tag till... håller tummarna på att vågen visar mindre än sist :) När jag vågar ta steget igen ;) vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0