En bortskämd Astrid

Astrid är en rolig liten tjej :) När hon ska gå och lägga sig för natten så måste jag ligga bredvid henne och ha en hand mot ansiktet på henne för att hon ska somna. Om jag smyger mig upp så hinner jag ut till köket så börjar hon att skälla. Då får jag snällt vända om och lägga mig där igen och ner med handen, hon lägger sig tillrätta direkt och somnar om på nytt. Men så fort jag rör mig så tittar hon upp och kollar så att jag fortfarande är där...
Emil var precis likadan när han var liten, han vaknade direkt man rörde sig och sa mamma håll mig. Konstigt!! Kan ju tro dom e syskon. Men ack nej, den ene är ju min son och den andre min hund. Men jag tycker det är konstigt att Astrid är sån!! Hon ska väl inte behöva ha någon nära för att somna... Eller??? Hon är väldigt duktig när hon är själv här hemma. Hon lägger sig i hallen och sover tills vi kommer tillbaka igen. Inget kiss någon stans =) duktig tjej e hon =) Idag är lila Astrid 12 veckor vilket betyder att vi har haft henne i 4 veckor =D men det känns som vi alltid har haft henne hos oss, Kärlek.
Trackback
RSS 2.0