Lugn

Nu sitter jag här och bara njuter av lugnet =) Micke jobbar, Emil är hos Emilia och Astrid sover...
Jag har varit så arg i några dagar så det känns helt underbart att få vara ifred lite ;) Och bara höra lugnet.
Jag har börjat att gå promenader, och har minskat vikten med 3kg JIPPIE!!!
Hoppas det fortsätter så... att men faktiskt ser resultat gör att det känns mer roligt att ta tag i det.
Men det är en jäkla skillnad på att gå ute och att gå på löpbandet... på löpbandet rinner svetten av en och det gör det ju faktiskt inte när man går ute. Så man kan ju undra vad som är bäst!!! Hur som helst så kommer jag i alla fall att göra både och. Jag behöver ju även solen och våren och blommorna och lukterna =) det får man ju inte inne precis ;) Nä nu ropar sängen på mig... dags att se lite på tv:n.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lisa , du är en kämpe av bästa sort ! Vi kör igen i veckan som kommer! KRAM Grannen Ulrika <3

2012-04-09 @ 10:15:08
Postat av: Lisa

Ja det tycker jag att vi gör =) saknar ditt sällskap <3

2012-04-09 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0