Lite av varje

Idag står det vaccination på agendan :/  Är väl inte så jättesugen på det eftersom det verkligen öser ner utanför:(
Men det ska göras såklart :)
I morgon har vi 39-års kalas här, men jag har inte bestämmt mig för om det ska räcka med tårta och kakor eller om det även ska bli något matigt. Det lutar åt det första.
Jag ska försöka mig på att göra donuts!!! Det är Emils favorit :) Så han har frågat om vi inte kan baka sådana bakverk=D för det hade ju varit väldigt gott!! så jag får väl försöka mig påt. Det kan ju inte bli annat än fel ;)
I går var vi på badhuset och Emil tränade inför Pirayasimmet den 1:e maj. Det gick bra för han tycker jag.
Med tiden han hade igår får han brons :) Men det brukar ju faktiskt gå fortare när man tävlar mot någon.
Så vi får väl se hur det går med medaljerna. Han är helt inställd på att han ska ha en medalj så han kommer kämpa gärnet för att få en =)
Min älskade make fyllde år igår. Så jag och Emil var på sport inn i götene och köpte en röd adidas mysdress till honom, det var Emil som valde färg och både han och hans pappa har röd som favvofärg. Hade jag valt så hade den ju såklart blivit blå =) I morse såg jag att byxorna hade åkt på =) Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0