Generad :}


Jag tog en promenad med Stella & Nisse precis. Jag hade kommit halvägs runt kvarteret när jag känner att det inte BARA är trosorna som glider av utan även byxorna :/ Jag försöker lite diskret att dra upp dom men utan nàgot större resultat... När jag rundar 2:an är hela rumpan bar... tur man har làng jacka som räcker ner till knäna tänkte jag ;) Men i allt elände kommer en granne ut och vill hälsa pà vovvarna, man kan ju skylla pà kylan men röd som en tomat pratade jag pà som vanligt och hoppades innerligt att han inte skulle kolla ner mot marken och upptäcka att grenen pà mina byxor hängde pà mina vadhöga stövlar. När han hade klappat klart sà avrundade jag samtalet snabbt och med raska stela steg och dragande i jackan sà hoppades jag innerligt att jag skulle hàlla mig pà benen, det var mànga jobbiga bilder som fantiserades i mitt huvud kan jag säga!!! för den typ av uppvisning är inget för mig. Snabbt upp för trappen fick jag äntligen làst upp dörren. Jag tog av mig jackan och sàg mig själv i spegeln...ingen vacker syn kan jag lova :) helt naken med trosor och byxor hängandes pà stövlarna...skrattet gàr inte att hàlla borta :D Kära tomten i àr önskar jag mig bara ett par trosor och ett par byxor som passar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0