STELLA <3

Samma dag som Astrid somnade in var vi så ledsna och jag kunde inte tänka mig ett liv utan hund, så jag gick ut på blocket och hittade två små shih tzu hanar. ( ville igentligen ha en tik men just då ville jag bara ha en hund). Jag ringde på annonsen och frågade om han hade kvar någon liten hane till mig... Nej tyvärr har jag bara 1 tik kvar...  är det sant kan man ju undra :) och ja det va de =) 
Dagen efter åkte vi till trässberg och möttes av en liten tjej när vi skulle svänga in på tomten :) Ägaren tyckte det var väldigt konstigt att hon gick ut mot vägen då hon och dom andra vovvarna aldrig gör detta. Det känndes rätt direkt :) hon kom fram och la sig på rygg så att man kunde gosa magen och var helt enkelt underbar. Vi stog och pratade med ägaren och busade med alla hundarna när Stella började lulla iväg ner mot bilen, hon satte sig bredvid bilen och väntade... hon ville tydligen åka hem <3
 
Så här är lilla Stella född: 29/4-12
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0