Du och jag Emil =)

Idag har jag och Emil haft en mysig dag. Först var vi inne på Stadium och köpte en kamoflage mössa =) (det gick inte att ha vilken mössa som helst till den nya skinnjackan). Sen gick vi vidare till biblioteket och gick runt i bokjungeln och letade efter nymfparakitböcker, efter en LÅÅÅNG stund hittade vi några olika som vi bestämmde oss för. Sen var det dags för barnböckerna!!! Mamma kolla en dator!! får jag prova den? Självklart kör på. Så då fick jag leta böcker som Emil skulle läsa för mig =) Efter 1.5 timma tyckte jag att det var färdigspelat och dags att gå vidare. Vi hamnade på söderströms cafe´ MUMMA =) Det är ju inte en sak att välja på =D. Det fick bli en chokladmuffins och en chilatte, Emil skulle ha cola till sin muffins. Vi köpte med oss en semla till maken också.
Nu är Emil ute och cyklar... VÅRKÄNSLOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0