Kramp i gallgångarna :(

Trodde aldrig att jag skulle få "gallstensanfall" igen efter operationen...men ack vad man bedrog sig :(
Jag har haft så inni hel***e ont i nacken sen jag svimmade av ett gallstensanfall och slog i huvudet i golvet.
Har pratat med min doktor som tyckte att jag skulle prova med citodon igen (varför vet jag inte eftersom den ALDRIG har hjälpt på värken i nacken). Pratade med mamma igår och hon tyckte att jag skulle börja äta någon tablett igen för att kunna bryta av värken lite. Jag mitt dumma arsle tog såklart citodon och stoppade i mig 2st, som ett brev på posten så började jag få samma känningar som gallstensanfall... Grannen var här och läste biverkningar på citodonpaketet och vad står det där, om inte att 1 av 100 får kramp i gallgångarna!!!! Och den personen var ju SÅKLART jag :/
Och på tal om annat.... TACK min underbara svägerska för all hjälp igår <3 <3 man blir tårögd av lycka <3 det betyder väldigt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0