grannar =)

Igår var min granne Ulrika här och hjälpte mig med att putsa mina fönster =) trots sin egen värk ville hon ändå hjälpa till... stark gjort utav henne tycker jag. Uppskattar det verkligen =)
Hon hade med sig en häftig apparat som sög upp vattnet från fönstren... helt suveränt bra blev det, o fort gick det. me like... :)
Sen kom det en annan granne in med en present och ett kort (som jag läste när jag blev själv...) blir ju så väldigt rörd av mig ;/ jag blev otroligt glad såklart och det kom många tårar när jag läste kortet, och även när jag öppnade paketet "snyft"  tack snälla Linda & Morgan för det <3... MEN det hade ni verkligen inte behövt göra !!!
Jag blir självklart glad när jag får något men jag har så svårt att tacka på rätt sätt... man säger tack och gör allt för att hålla tillbaka gråten... man kanske verkar oberörd eller otacksam men det är jag verkligen inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-06-24 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0