Anne 35år

Vad e det för en dag? E det en vanlig dag? NEJ det är ingen vanlig dag för det är ANNES födelsedag hurra hurra hurra...
Som ni ser fyller min storasyster Anne 35 år idag =)
Önskar henne världens underbaraste födelsedag <3
Vi bor ju en bit ifrån varandra nu så man ses ju inte så ofta längre :( Det var annat när vi tre systrar bodde på rad i berget i väjern =) Då blev det besök väldigt ofta. Det blev många frukostar och middagar där... men man hann inte äta upp maten innan hon tog tallrikarna för att diska ;) Samma sak när jag var där och hjälpte till att baka till hennes eller Markus kalas. När jag hade använt dl måttet till sockret så la jag den bredvid påsen medans jag vispade, när det var dags för mjölet så fanns det inget dl mått kvar.... HMM ANNE var är dl måttet??? ööö det har jag diskat, jag trodde du var klar med det =) Man kan ju konstatera att disken e hennes grej =)
GRATTIS MIN ÄLSKADE STORASYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN <3 MÅNGA KRAMAR Från lillasyster =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0