Datorn är bra att ha.

Istället för att sätta på tv:n inatt satte jag på datorn... det är tidsfördriv det med.
Kikade in på tradera och där hade det blivit nya bud sen igår "KUL"
På Facebook händer det inte mycket så det stängdes ner ganska fort...
Då är frågan vad man ska hitta på nu... skulle vilja se på säsongstarten av Greys men det brukar kosta pengar... så jag får väl vänta tills reprisen på söndag!
Jag har fått ett erbjudande på mailen på 2 nr digitalfoto för alla + fotoskola på dvd... för endast 39,50kr. Ska man slå till tro?? Eller är det en tråkig tidning? Jag älskar ju att fota och kan man lära sig något är det ju alltid bra. Det finns ju så mycket i kameran som jag inte kan så en fotokurs hade inte suttit fel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0