Från mörk till ljus

Jag har försökt att trolla tillbaka mitt mörka hår till ljust... men det går inte...förstår inte vad som händer, jag säger ju hokus pokus och allt, men NEJ då... så fort jag kollar mig i spegeln så är det fortfarande MÖRKT.
Ja ja jag gör väl något fel helt enkelt... får väl prova en annan trollformel då :/
Jag har alltid varit ljushårig eller blond som det heter :) Men i höstas fick jag för mig att jag skulle färga håret brunt:/
Knepig tanke för att vara mig :O
Nu har jag provat att vara brunhårig rätt så länge faktiskt, men känner att det inte är något för mig. Född blond... Och förblir blond!!
SÅÅÅ nu vill jag bleka håret ljust igen =D...  Hjälp någon!!! blink blink flirt flirt... någon frivillig =) ¤lyssnar¤
Jane Hellen MOOD nr, 103 solblond =) det kan väl inte bli annat än bra =)
Hmm ingen har hört av sig... jag VÄNTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Testa Mood slingblond 101! Den är bäst av de, dock blir det kanske väldigt ljust men!

2012-03-08 @ 16:35:24
URL: http://matildaleijons.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ok. Får prova det nästa gång då =)

2012-03-09 @ 01:53:25
URL: http://familjenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0