Tandläkaren

I dag kl.10,20 skulle jag infinna mig på tandläkarhuset i Lidköping... när jag kommer dit sitter jag och funderar om dom kommer i håg mig denna gången eller om jag ska säga till!!! När klockan var 10,25 frågar en sköterska vem jag skulle till... jag berättar då att jag ska till Pär... dom kollar i sina pappare och säger... du skulle varit här kl.8,50. NEJ, säger då jag bestämt, det stod 10,20 på mitt vykort...tanten bredvid viftar då glatt med sitt vykort och säger... jag tar ALLTID med mig vykortet ifall det skulle vara något fel, då kan jag intyga. Mmm ska tänka på det tills nästa gång då!! Det är alltid något som går snett för mig när det är dags för tandläkaren :/ Men dom fick in mig snabbt och lätt i en tandläkarstol och började jobba på akord i munnen såå det gick ju bra trots allt. 1 år tills nästa besök... vad ska hända då tro???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0