Välkommen Astrid <3

I går den 23/3-12 fick vi hem lilla Astrid =) Bilfärden hem gick jättebra... hon är en lugn liten tjej =) (än så länge) och hon låg på samma ställe hela färden, så det var inga problem. När vi kom hem kom hon sig tillrätta direkt och inspekterade alla nya saker och lukter. Hon åt utan problem och var nöjd och glad =) I natt var vi ute och kissade vid 01,00 och en gång till runt 06,00... så jag tyckte det gick bra också ;) Jag har legat och tittat på detta lilla knytet överdrivet många gånger inatt... det är tur hon snarkar så man hör att hon är där =) Hon går runt lite ute på gräsmattan men vägrar än så länge gå på asfalten... då blir hon hellre buren =) Jag är enormt tacksam och glad för lilla Astrid och är redan helt förvånadsvärt fäst vid henne... det räckte i och för sig att se kortet på blocket så var jag fast =)  Christel och Micke... om ni läser detta så är jag otroligt tacksam för alla grejer och råd som vi fick med till Astrid igår. Är verkligen överlycklig just nu =D Tack snälla ni =)
OCH här kommer lite kort såklart ;)
Utslagen hjälte =)
Provsover sängen i köket =) fungerade toppen!!
SÅÅÅ UNDERBAR =)
Astrid hjälper Emil att ta på sig kläderna =) ska vi ta andra sockan nu Emil??
Får jag komma upp matte??
Här sitter jag tryggt =)
Trackback
RSS 2.0