GAAA

Idag är det dags för tandläkarbesök för lilleman... hoppas det går bra och att det inte finns några hål!!
Emilia ska prya i viken 1 idag till Emils stora glädje =) men det var ju såklart jobbigt att behöva gå ifrån just idag.
Jag var på möte igår med läkare + f-kassan + arb.förmedlingen, dom tyckte att jag skulle sjukskriva mig igen och försöka satsa på hel varaktig sjukskrivning :( så på måndag är jag sjukskriven och ingår då inte längre i något arbetslivsinriktande program. Efter sommaren skulle dom ta tag i allt igen. Man ser ingen ljusning precis...
Men det är inte långt kvar till sommsrlovet i alla fall... det är ju alltid något att se fram emot =) Och att få komma hem till mamma och pappa och bara va lite =) inga måsten där!! Och så saknar man dom ju väldigt mycket... det känns som om det var en evighet sen vi träffade dom... Men nu är det ju maj och alla kalas börjar rulla in... då blir det några besök i Väjern =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul vi kommer ha i sommar!

2012-05-11 @ 07:29:38
URL: http://matildaleijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0