Nu är korven klar =)

Jag måste ju säga att detta var jättekul :) Emil tyckte väl att det var roligt MEN han fick en så äcklig lukt på händerna från gristarmarna som inte gick att tvätta bort, så det blev ett väldigt tvagande för honom ;)
Jag håller faktiskt med honom DET LUKTADE ILLA men jag tror att den värsta lukten försvann tillslut. Men lite lukt på händerna var det allt värt :) det måste vi allt göra nästa år också!!
 
Lite kort på mästerverket =)                                                                                                                            Gristarmar :/
Emil trär på tarmarna.
Stella och Nisse vilade en liten stund...Sen smet dom ut (jag hade inte stängt dörren ordentligt) men som tur va var dom utanför i gräset och busade och dom kom glatt inspringande när Emil ropade KÖTTTBULLE!!!
 
 
Lite tunnt skinn på vissa ställen!!
Första korven klar. Kolla in mammas lille goding på farmors vänstra axel. 
Här ligger den goer o granner ;)
Nu är det Emils tur att prova påt.
Så bra blev den =) SMILE <3
Det blev en hög =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0