Influensa

Jag ä'r sååå trött på av vara sjuk... kunde det inte räckt med 1 gång??? Nä vi i familjen johansson är inne på vår andra influensa period. Emil började med feber och hosta och fick hela kroppen full av nässelutslag som inte vill ge sig. Han får allergitabletter men det vill ända inte ge sig. Idag när han vaknade hade även ögat börjat att svullna. Jobbigt för han... mammas lille.
Jag mår skit kan man säga... hostar, nyser, fryser, huvudvärk, nackvärk, lomhörd, yr. Så fort jag rör mig så dunkar det med kraft i huvudet. Usch usch usch. Men jag såg på en bra film inatt när jag inte kunde sova, den hette på andra sidan tror jag, den var spännande helt klart värd att se. Micke mår som jag fast jag tror att han mår lite bättre idag. Nu så väntar jag på att årets melodifestival ska börja, är sååå förväntansfull. Hoppas på mycket bra musik och underhållning. Så ha en bra kväll allihopa.
 
Emils nässelutslag
Dagen efter dessa bilder togs så var han helt täckt av sånna här utslag.

Kommentarer
Postat av: Erika Åsberg

Lilla skrutt! Krama han från mig

2013-02-04 @ 19:32:12
Postat av: Lisa

Det ska jag göra :) kram

2013-02-05 @ 11:00:59
URL: http://familjenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0