Remby

Nu har jag provat att göra två bildcollage på rembys sida och det var bara att klicka på blogg.ses ikon för att den skulle publiceras. Och publicera som vanligt på sin egen sida. Dom hade många mallar att välja på men det var lite pilligt och segt.
Problemet är att ingen av bilderna har kommit upp på bloggen utan där står bara överskriften... dåligt
Kortena går inte att spara på datorn så man kan sätta in dom den vägen heller.
Det var nog första och sista gången som jag provade denna sida... tyvärr.
Man vill ju gärna se collagen man har gjort, och det finns betydligt lättare sidor att göra collage på så remby får tummen ner av mig!!! Men igentligen kanske man ska ge det några till försök innan man ratar sidan helt, det kan ju vara så att det tar sin tid innan bilden kommer upp på sidan... vad vet jag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja se där kom bilderna :) då så.

2013-02-04 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0