Tapeter

Jag vill göra om på Emils rum!!!
Vi vet precis hur han ska ha det och tapeten är vald. Nu är det ju inte bara att välja tapeter så är allt klart...utan dom ska ju sättas upp också!!! (och det värsta av allt... slipa kanter. BLÄÄ) Frågan är bara av vem?? Någon frivillig kanske?? Han har även valt allt till rummet så man vill ju handla allt detta NU...helst igår. Det är det värsta jag vet att VÄNTA...kommer man på något ska det ju göras med en gång. Men eftersom jag inte klarar så mycket längre måste jag ju VÄNTA & vänta o vänta på att något ska hända. Om det händer :(  Han ska i alla fall få en soffa så det finns lite plats att sitta. Hans bioljud som han fick 2011 från jultidningarna ska upp. Ett soffbord eller tre småbord. hyllor, matta (redan köpt) lampor osv. Det finns ju mängder man kan göra.
Här är tapeten som Emil har valt till sitt rum. Blir nog supersnyggt ;)
 
När vi ändå är igång med tapeter så skulle jag gärna vilja byta tapeter i källaren också...
Vill ha denna tapet där, mysigt :)
Det kan nog bli riktigt häftigt tror jag.
Bilderna är lånade av rusta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0